Importance of epistemology in the professional role of teachers
Downloads
Download data is not yet available.
References
Cavafy, C. (1985). Poemas canónicos. Fondo Editorial Gobernación de Risaralda.
Gil, M. y Cortés, F. (1997). El constructivismo genético y las ciencias sociales: líneas básicas para una reorganización epistemológica. En R. García (coord.), La epistemología genética y la ciencia contemporánea (69-88). Gedisa.
Habermas, J. (1987) Teoría de la acción comunicativa: racionalidad de la acción y racionalización social (Tomo 1). Taurus.
Saussure, F. (1991) Curso de lingüística general. Akal.
Gil, M. y Cortés, F. (1997). El constructivismo genético y las ciencias sociales: líneas básicas para una reorganización epistemológica. En R. García (coord.), La epistemología genética y la ciencia contemporánea (69-88). Gedisa.
Habermas, J. (1987) Teoría de la acción comunicativa: racionalidad de la acción y racionalización social (Tomo 1). Taurus.
Saussure, F. (1991) Curso de lingüística general. Akal.
Downloads
Published
2023-12-01
How to Cite
1.
Páez Clavijo SL. Importance of epistemology in the professional role of teachers. ESPIRAL [Internet]. 2023Dec.1 [cited 2024Nov.21];13(2). Available from: https://revistas.ustabuca.edu.co/index.php/ESPIRAL/article/view/3136
Issue
Section
Reading to Educate
License
Publishing and copyright
The authors of the articles accepted to be published, transfer proprietary rights to Espiral, Journal of Teaching and Research for the partial reproduction of the published work in electronic media (websites, indexes, directories), as long as their purposes are academic but not commercial.