Importance of epistemology in the professional role of teachers
Downloads
References
Cavafy, C. (1985). Poemas canónicos. Fondo Editorial Gobernación de Risaralda.
Gil, M. y Cortés, F. (1997). El constructivismo genético y las ciencias sociales: líneas básicas para una reorganización epistemológica. En R. García (coord.), La epistemología genética y la ciencia contemporánea (69-88). Gedisa.
Habermas, J. (1987) Teoría de la acción comunicativa: racionalidad de la acción y racionalización social (Tomo 1). Taurus.
Saussure, F. (1991) Curso de lingüística general. Akal.
Downloads
Published
Versions
- 2025-01-27 (2)
- 2023-12-01 (1)
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Espiral, Revista de Docencia e Investigación

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Publishing and copyright
The authors of the articles accepted to be published, transfer proprietary rights to Espiral, Journal of Teaching and Research for the partial reproduction of the published work in electronic media (websites, indexes, directories), as long as their purposes are academic but not commercial.






