Learning from learning Reflections and connections
Downloads
References
Assmann, H. (2002). Placer y ternura en la educación: hacia una sociedad aprendiente. Madrid: Narcea Ediciones.
Betto, F. (1995). La obra del artista. Madrid: Trotta.
Boff, L., & Muraro, R. M. (2004). Femenino y masculino. Madrid: Editorial Trotta.
Capra, F. (1992). El punto crucial: ciencia, sociedad y cultura naciente. Buenos Aires, Argentina: Editorial Troquel.
Capra, F. (1996). La trama de la vida: una nueva perspectiva de los sistemas vivos. Barcelona: Editorial Anagrama.
Gutiérrez, F. (2003). Mediación pedagógica. (Reimpresión). Ciudad Guatemala: Editorial EDUSAC.
Jodelet, D. (1984). La representación social: Fenómenos, concepto y teoría. En S. Moscovici. Psicología social, II. Pensamiento y vida social. Psicología social y problemas sociales. Barcelona: Editorial Paidós.
Kosko, B. (1999). El futuro borroso o el cielo en un chip. Barcelona: Editorial Crítica. Barcelona.
Lipton, B. (2005). La biología de la creencia: la liberación del poder de la conciencia, la materia y los milagros: Palmyra Editorial.
Maturana, H., & Varela, G. (1998). De máquinas y seres vivos: autopoiesis: la organización de lo vivo. Chile: Editorial Universitaria.
Najmanovich, D. (2016). Pensar la complejidad. Seminario Virtual Pensar la Complejidad. Recuperado de http://pensarlacomplejidad.ning.com/?xg_source=msg_mes_network
Margulis, L., & Sagan, D. (1996). ¿Qué es la vida? Barcelona: Tusquest Editores.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Publishing and copyright
The authors of the articles accepted to be published, transfer proprietary rights to Espiral, Journal of Teaching and Research for the partial reproduction of the published work in electronic media (websites, indexes, directories), as long as their purposes are academic but not commercial.