Experiencias transformadoras a través de la Cátedra libre de Proyección Social en población vulnerable. Sistematización de la experiencia realizada en la cátedra de Proyección social
Downloads
Download data is not yet available.
References
Acta de Investigación Psicológica. (2015, diciembre 3). Psychological Research Records, 5, 2162-2182. https://www.redalyc.org/pdf/3589/358943649005.pdf
Ariza, L. J., & Iturralde, M. (2011). Los muros de la infamia: Prisiones en Colombia y América Latina (1st ed.). Universidad de los Andes, Colombia. http://www.jstor.org/stable/10.7440/j.ctvt7x512
Navia, J. R. (1991). Ñeros: Un túnel sin salida. https://www.eltiempo.com/archivo/documento/MAM196148-
Ramos, L., Ortiz, J. A., y Nieto, C. J. (2009). V Censo de Ha- bitantes de la Calle en Bogotá, 2007, 29. https://www.idipron.gov.co/sites/default/files/repositorio/docs_conocimiento/2007-Ramos-Leandro-et-al-V-Censo-deHabitantes-de-la-Calle-en%20Bogota.pdf
Serna, J. A. J., Cifuentes, T. F., & Sepúlveda, S. B. (2017). Habitantes de calle: Entre el mito y la exclusión. Poiésis, 32.
Universidad Santo Tomás. (2004). Proyecto Educativo Institucional PEI. https://www.usta.edu.co/images/documentos/documentos-institucionales/pei.pdf
Vallayes, F. (2014). La responsabilidad social universita- ria: Un nuevo modelo Universitario contra la mer- cantilización. Revista Iberoamericana de Educación Superior V(12), 105-117. https://www.redalyc.org/pdf/2991/299129977006.pdf
Ariza, L. J., & Iturralde, M. (2011). Los muros de la infamia: Prisiones en Colombia y América Latina (1st ed.). Universidad de los Andes, Colombia. http://www.jstor.org/stable/10.7440/j.ctvt7x512
Navia, J. R. (1991). Ñeros: Un túnel sin salida. https://www.eltiempo.com/archivo/documento/MAM196148-
Ramos, L., Ortiz, J. A., y Nieto, C. J. (2009). V Censo de Ha- bitantes de la Calle en Bogotá, 2007, 29. https://www.idipron.gov.co/sites/default/files/repositorio/docs_conocimiento/2007-Ramos-Leandro-et-al-V-Censo-deHabitantes-de-la-Calle-en%20Bogota.pdf
Serna, J. A. J., Cifuentes, T. F., & Sepúlveda, S. B. (2017). Habitantes de calle: Entre el mito y la exclusión. Poiésis, 32.
Universidad Santo Tomás. (2004). Proyecto Educativo Institucional PEI. https://www.usta.edu.co/images/documentos/documentos-institucionales/pei.pdf
Vallayes, F. (2014). La responsabilidad social universita- ria: Un nuevo modelo Universitario contra la mer- cantilización. Revista Iberoamericana de Educación Superior V(12), 105-117. https://www.redalyc.org/pdf/2991/299129977006.pdf
Downloads
Published
2021-01-01
How to Cite
1.
Matallana Jerez JJ. Experiencias transformadoras a través de la Cátedra libre de Proyección Social en población vulnerable. Sistematización de la experiencia realizada en la cátedra de Proyección social. ESPIRAL [Internet]. 2021Jan.1 [cited 2025Dec.7];11(1):185-20. Available from: https://revistas.ustabuca.edu.co/index.php/ESPIRAL/article/view/2781
Issue
Section
Education Chronicles
License
Publishing and copyright
The authors of the articles accepted to be published, transfer proprietary rights to Espiral, Journal of Teaching and Research for the partial reproduction of the published work in electronic media (websites, indexes, directories), as long as their purposes are academic but not commercial.






